You are here!!


Трик как само за една минута да стегнете коремните мускули и да намерите вътрешно спокойствие.

Животът е напрегнат, затрупани сме със задачи, а усещането за вътрешно спокойствие е това, което ни позволява да се изправим пред предизвикателствата с увереност. Редовните тренировки могат да са ключът към постигането на вътрешен мир, но често няма как да ги включим в натоварения си график. Тази едноминутна тренировка ще стегне коремните ви мускули, ще ви донесе вътрешно спокойствие и ще ви зареди с решителност за новия ден.

Ключът към справянето с натовареното и изпълнено с предизвикателства ежедневие е уравновесеността – както физическата, така и душевната. По-дългите тренировки във фитнеса са идеални, ако искате да имате силно тяло, но има дни, в които времето ви е ограничено и най-подходящи са бързите и ефективни тренировки. Тази едноминутна тренировка е перфектният начин да натоварите всички основни мускулни групи и да стегнете коремните мускули. Планкът е едно от основните упражнения в йогата и пилатеса и е страхотна бърза тренировка за цялото тяло. Ако може да отделите само една минута, това е идеален начин да я оползотворите.

Усъвършенствайте планка си

Застанете на колене с изпънати ръце. Съберете крака и се наведете, облягайки се на лакти и изпъвайки колене – лактите трябва да са точно под раменете. Дръжте ръцете и дланите си изпънати на земята или съберете ръце под главата. Дръжте главата и гръбнака си изправени и леко стегнете корема. Останете така една минута. Тази тренировка за цялото тяло гарантирано ще направи мускулите ви по-силни, ще подобри стойката ви и ще ви направи по-уравновесени.

„Имате ли минутка? Използвайте я, за да направите коремните си мускули по-силни... и да намерите вътрешно спокойствие.“

ВДЪХНОВИ СЕ
Здравословен начин на живот