You are here!!


Научете се на изкуството на самомасажа

Лесно е в забързаното ни ежедневие да забравим да отделим време за почивка и да обърнем внимание на телата и умовете си. Изкуството на самомасажа ще ви научи как да отделяте малко време за себе си през целия ден и да останете концентрирани, спокойни и изпълнени с енергия.

Масажът е полезен както за мускулите, така и за умовете ни. Краткият самомасаж веднага облекчава болката в мускулите и ги отпуска. Тази техника влияе добре и на ума – пълното съсредоточаване върху тялото помага на ума ви да се отърси от стреса. Ето и няколко техники за масаж, които сами можете да изпълните – на работното място или вкъщи.

Техника с топка за тенис

Дискретно събуйте обувките си под бюрото и поставете топка за тенис под свода на стъпалото. Движете топката под стъпалото си, използвайки натиск, така че да си направите приятен масаж – силно препоръчителен масаж за любителките на високи токчета!

Масаж за ръце

Използвате ръцете си постоянно на работа, така че ги наградате с бърз масаж с хидратиращ крем. Това не само ще ви помогне да се отпуснете, но също така ще направи ръцете ви меки като коприна. Разтрийте дланта на едната ръка с палеца на другата, после масажирайте всеки пръст, а накрая завършете с леко пощипване на кожата между пръстите, за да се освежите!

Отпуснете ръцете си

Натиснете с палец ръката си от китката до лакътя с дълги и плавни движения, за да стимулирате кръвообръщението. Когато усетите, че кожата ви се затопля, започнете да масажирате с малки кръгове нагоре и надолу по цялата дължина на ръката, като използвате показалеца, средния и безименния пръст.

Облекчение за напрегнати рамена

Често не осъзнаваме, че сме прекарали цял ден с рамене, повдигнати до ушите – обикновено, защото седим на компютър или сме на телефона прекалено дълго време. Използвайте върховете на пръстите си и масажирайте врата си с кръгови движения като започнете от тила надолу и встрани.

Изправете схванатия си гръбнак

Друга жертва на заседналата работа на бюро може да е гърбът ви. Свийте пръсти в юмруци, поставете ги отзад на гърба и масажирайте с кокалчетата си с малки кръгови движения по посока на часовниковата стрелка и обратно нагоре и надолу по гръбнака, докъдето стигате. После обвийте ръце около тялото си, за да се разтегнат мускулите на гърба. Ще се уверите, че само няколко минути масаж на гърба водят до по-добра стойка.

Облекчете главоболието

Дори и да не страдате от главоболие, масажът на главата е чудесно средство за отпускане. Масажирайте скалпа си с кръгови движения като ползвате върховете на пръстите си и постепенно разширявайте кръговете и увеличавайте натиска.

Само няколко минути самомасаж на работа може да подобри представянето ви през останалата част от деня. Когато се върнете вкъщи обаче, можете да си правите много по-дълги масажи. Защо не пробвате след вана на фона на релаксираща музика? Пишете ни какви са вашите техники за самомасаж, които непременно трябва да опитаме!

ВДЪХНОВИ СЕ
Здравословен начин на живот