You are here!!


Възползвайте се максимално от нова тренировъчна програма

Нов сезон, нов спорт! Сега, когато слънцето отново се показва с настъпването на пролетта, е време да обновите тренировъчната си програма. Възползвайте се от нарастващия ден и прибавете нови упражнения към вечерните си занимания. Не забравяйте да се консултирате с лекар дали даден спорт е препоръчителен за вашето тяло, възраст и здравословно състояние. Ето и нашите препоръки – можете да изберете една от тях или да изпробвате всички предложения.

Поритайте крушата с кикбокс

Няма по-добро място, където да си доставите доза адреналин, от залата по кикбокс. Освободете напрежението от работния ден и в същото време укрепете тялото си. Кикбоксът е особено ефикасен за стягане на ръцете и краката – идеалният спорт, с който да влезете във форма преди да настъпи лятото.

Разхладете се с водни спортове

Като говорим за лято, защо да не използвате предходния сезон, за да подобрите уменията си във водните спортове, така че да сте като истински професионалисти, когато дойде време за отпуската. Падъл бордът е един от спортовете, които набират популярност. Може да изглежда лесно, но усилието да запазите равновесие върху борда стяга вътрешните мускули. Уиндсърфът и водните ски също влияят добре на мускулите на бедрата и стягат ръцете.

Развихрете се на дансинга

Независимо дали е салса, балет или джаз, танците са прекрасен начин да стегнете тялото си и да се забавлявате. Танците ни правят по-гъвкави и натоварват седалищните мускули и краката. Освен това се срещате с много хора и можете да ходите с приятели, които обичат да танцуват.

Катерене до успеха

Пригответе се да докоснете небето и да стегнете ръцете и седалищните си мускули и да станете по-силни! Катеренето е уникална комбинация от кардио и тренировка за сила и е достъпно за всички, независимо от нивото ви на умение и здравословно състояние. Независимо дали тренирате в зала или навън, удоволствието, че сте достигнали върха, ще изпълни тялото ви с ендорфини.

Пробвайте спининг за разнообразие

Дори и да не сте чували за спининг досега, сигурно сте виждали такъв час във фитнеса. Статични колела, висока музика и инструктор, който крещи на хората да „въртят педалите по-бързо” – звучи ли ви познато? Спинингът е невероятно ефективен за изгаряне на калории за кратко време, което го превръща в идеалния спорт след работа.

Кръгови тренировки

Подготвяте се за състезание? Кръговите тренировки, които представляват комбинация от различни кардио упражнения, са идеални за подобряване на издръжливостта и стягат почти всеки мускул в тялото. От скачане на въже до лицеви упори, всяка част от кръговата тренировка се изпълнява за време, което означава, че работите за цялото тяло.

Тенис и скуош

Намерете си партньор (или няколко) и отидете на тенис корта, за да се отървете от стреса и да се позабавлявате с тази тренировка. Ако пролетта ви изненада с лошо време, пробвайте скуош. Предимството на скуоша е, че можете да играете и сам, ако не ви се играе с други хора или, за да се упражнявате, преди да се изфукате с новите си умения.

Това е идеалният сезон да добавите нов спорт към тренировъчната си програма! Имате ли някакви предложения за нови спортове за тази пролет?

ВДЪХНОВИ СЕ
Здравословен начин на живот